MT 27.11. – Pokyny

Start:

průběžně 14:00 – 14:30

Mapa:

Mrákavy 2016, E = 5 m, není vodovzdorně upravená – doporučuji udělat

Zaměření tréninku (netýká se trati A a B, ty si svou trať klasicky oběhnou):

Volby postupů

  • skoro všechny kontroly mají volbu postupů, větší, menší…
  • je potřeba promyslet a rozhodnout se pro ten, který považuješ za nejlepší, nejrychlejší
  • terén Mrákav všichni znáte, víte, že údolí jsou hluboká, porost místy špatně průběžný
  • – je potřeba při volbě postupu vybalancovat hlavně:
  • – – o kolik delší obíhačka se vyplatí?  Tedy s přihlédnutím k tomu, kolik

                a   jaké překážky jsou v cestě

  • – – – překážky mohou být: vrstevnice (stoupání), prudký výběh i seběh,

           špatně prostupný porost, nemluvě o plotech, zakázaných prostorech..

  • – – o kolik jsem rychlejší při běhu po cestě nebo terénem
  • – – jaká je dohledávka na jednotlivých postupech, jak ji zvládnu

!Neznamená to ale, že vyměknete a automaticky budete běhat ty nejměkčí

 postupy… :-), volte tak, abyste byli co nejrychlejší.

Kontroly jsou dohledávkově lehké, abyste se nezdržovali hledáním, důraz je na volbu a realizaci postupu.

Způsob tréninku (netýká se trati A a B, ty si svou trať klasicky oběhnou):

Bude ze 2 částí.

1.

Proběhnete trať

2.

Po doběhnutí absolvujete znovu část tratě, ale jiným postupem, než jste běželi  

poprvé.

Provedení:

Změřte si čas na 2 úsecích – od startu na 1. kontrolu a z 1. kontroly na 2.

Až doběhnete, vyšlu každého na tento úsek  ještě 1x – jiným postupem, než jste šli původně,

  abyste si vyzkoušeli rozdíl / nerozdíl v různých postupech.

Až doběhnete, proberte spolu jaké postupy jste volili, proč, jak vám to vyšlo, porovnejte.

Jistě se najde odborný poradce, který přispěje do diskuse…

Tratě (C a D jsou o něco delší, než jsem avizoval, ale je to součet 1. a 2. části, mezi kterými si můžete chvilku odpočinout):

A 1,9 km, 6 kontrol

B 2,3 km, 7 kontrol

C 4,2 km (2,1 + 2,1), 4 kontroly (2 + 2)

D 6,1 km (4 + 2,1), 7 kontrol (5 + 2)